čtvrtek 23. srpna 2012

Jen na zkoušku...

Proč ??
Ano, ano..ptám se sám sebe. Co mě vede k otevření stránky, na které bych měl (nebo chtěl ?) vyjadřovat své názory, pocity nebo jen sdělit, co že jsem dnes zase dělal. Možná to bude tím, že život se už dostal přes tu magickou věkovou hranici, kdy skončilo ..cet a začalo..sát. A protože zatím ještě nesedím na lavičce a nekrmím holuby...tak možná víc pro sebe, abych jednou nezapoměl, proč to tak (zatím) je. Tak jako jiní si píšou své tajné deníčky, mé ego se rozhodlo pusit myšlenky na veřejnost. Jen abych na to nedoplatil !!
Poslední kapkou do poháru rozhodování o tom, zda psát či nikoliv, byly a jsou blogy dvou pánů běžců, na které jsem již před delším časem narazil....Running Shadow a 12HonzaDe. Každé ráno na pár minut u kafe, než se pustím do pracovního kolotoče, přečtu jejich blogy, co že je nového. Pro mě jejich fakt úžasné úvahy a vyprávění dospěly do bodu zlomu okamžikem Leadville (nevysvětluji dále..kdo ví, ten ví...). Takže to zkusím taky !!!

No ještě jsou i jiné důvody, ale dnes je to jen tak na zkoušku..tak příště.




P.S.
"Pane, proč běháte?  Za co běháte?  Běháte za světový mír?  Běháte za ženská práva?  Podporujete bezdomovce, za zvířata?"
"Chtělo se mi běhat, zkrátka se mi chtělo."
Forrest Gump

1 komentář:

  1. To je hezkej zacatek! Stin me upozornil, nebot on je desne zvidavej, ze se zase objevil novy blog. A tak preju hodne zdaru, hodne zazitku at potkas pritom spoustu lidi, ktery se z nul a jednicek stanou zivoucimi bytostmi a kamarady. 12:)

    OdpovědětVymazat