pondělí 14. ledna 2013

My nesmíme ani naznačovat

Tak už je to tady ! Valí se to ze všech stran, kouká to na mě ze všech blogů, už se to probíralo i v práci. Jasně, že mluvím o různých novoročních předsevzetích, ročních plánech, termínech, přihláškách či registracích. Já jsem si dal předsevzetí, že si žádné nedám, že prostě budu pokračovat dál, jako by se nic nedělo. Jeden den skončí a další začíná ... nic zvláštního. Jak jsem řekl, tak jsem udělal a na blogu dělal mrtvýho brouka.
Ovšem  samozřejmě, já starý ješita, novoročně plánuji, hledám termíny a ... buď zticha!! No a pak si "nějaký" Honza12 napíše:

"Pokud i Vy (určitě) máte nějaký svůj tajný cíl a metu, tak zkuste taky odhodit zábrany a jít do toho. Doba je nám nakloněna, 13 je přeci jen čertovský tucet, a to by v tom byl čert, že... :)... abychom si to nezkusili. Tak jen do toho!"

Cimrmanova Smrtka sice říká, že "my nesmíme ani naznačovat ...", ale tak já tedy naznačím.

V pátek 21.12.2012 svět neskončil a tak jsem šel jako obvykle běhat. Nic zvláštního, jako obvykle se Samem našich 10 km po tmě v lese. Po běhu (jako skoro obvykle) jsem se zvážil, abych položil základní laťku řízkům, vlašským salátům a rozličným cukrovinkám ... 77,4 ... dobrý. Kromě asi dvou dnů, kdy bylo tak hnusně, že by ani psa nevyhnal (chudinka Sam, to bych mu fakt neudělal), jsem běhal každý den. Celkem to dalo něco přes 100 km a váha 1.1.2013 ukázala 77,6. Dopadlo to dobře ... to je první náznak ... dobrá váha (tělesná) se bude hodit.

Jak už jsem psal v jednom z předchozích příspěvků, už nějakou dobu slídím po internetu a chystám nákup jarních trailovek ... budou se hodit (náznak druhý). A pak ... 24.12. ...to my tedy řekněte, jak to ten Santa nebo český Ježíšek, může vědět, na co v tom kompu čumím? Ale ať je to jak chce ... jsou tam ... nový trailovky !!

Hned jsem se pustil do zkoušení a testování a rozběhávání. Tedy ... to je něco !! Úplně jiný boty než moje předchozí, v každým došlapu to opravdu podržej, v terénu luxus - na silnici trochu kopýtko, ale tam běhat nebudeme (náznak třetí). A teď jen trénovat a trénovat!!  Plány míří vysoko, jen abych ale ze sebe nedělal borce a necpal se někam, kam nepatřím. Běhám "už" druhý rok, od 1.1. do 31.12.2012 se mi nepodařilo překonat ani 2000 km (1920), tak abych si nenabil hubu. Právě proto raději mlčím, abych nemusel vysvětlovat, proč to neklaplo.
Jenže v tom nejedu sám, tentokrát to bude týmová práce (náznak čtvrtý) a tím pádem velká odpovědnost. Provedli jsme registraci, zaplatili dohromady skoro 3000,- startovné ... není cesta zpátky. Vytvořili jsme tedy nejen tým s vlastním názvem, ale dokonce i vlastním logem a do vínku jsme si nechtěně dali i vlastní kategorii ... je nám dohromady 99 let !



Po svátcích hned v prvních dnech proběhla pracovně-týmová párty (máme cyklistický tým registrovaný v ČSC) a tam všichni probírali, co bylo a co bude, až přišla řada na mě. "Tak na kolika bikových závodech jsi byl ... ?" A musel jsem s pravdou ven. Nijak jsem mezi bikery neventiloval své běhací počínání, a tak jsem jen řekl: "... na žádných". Otazníky v očích jsem musel umlčet přiznáním ke dvěma krosovým maratonům, třem "bednám" a celkem 16-ti závodům v sezóně. "A co letos?", zní další otázka. A tak jsem musel s pravdou ven. Jenže tady to ještě nepřiznám, myslím ale, že "náznaků" bylo dost.
V každém případě motivace je obrovská ... čas tedy běží a Velká Věc se blíží.

Takže to je moje takové předsevzetí ... a zábrany jsou odhozeny.

1 komentář:

  1. Je to tady!!!! :)
    Myslim, tedy jsem z duse presvedcen, ze delame spravnou vec! To tvoje setkani s bikery mi pripomina otazky (a tukani na celo) mych nekterych znamych.. a kolik pravych americkych horskych ultra jsi bezel...:)..Otazka kolik z nich bylo 100M uz ani nepadla..
    A tak pranim a tuzbam zdar!
    Ja tomu vubec nerozumim po te technicke strance, ale ten dusevni a lidsky rozmer je neuveritelne krasny.. a pro ten stoji za to silene trenovat a i to utrpeni na trase to vse vyvazi..
    Budu drzet palce a teim se na reporty.. 12:)

    OdpovědětVymazat