středa 6. listopadu 2013

Po stopách Boba Hurikána

Po nedávné soukromé jizersko-běžecké akci, na jejímž úspěchu se podílely nádherné Jizerky, dokonalé počasí a úžasná partička kamarádů, je před námi 2. díl poznávacího běhu - tentokrát v režii pražské sekce. Již nějakou dobu probíhá mailová komunikace a nyní se vše pomalu dává do pohybu. Nedalo mi to, a maily jsem soustředil do jednoho bloku ... zdá se mi, že ty naše "kecy" vydají nad lecjaký příspěvek. No, posuďte sami ...
Maily vznikaly v období 24.10. - 5.11.

VP:
Tak pražská (ultra)sekce se lehce zaktivizovala a pomalu abychom začali ladit termín na podzimní pobíhací lahůdku věnovanou Veverkovi Sudetskému jako revanš za jeho jizerské kulturní proběhnutí. Tematika bude trampsko skautská a bude se jmenovat.......no zatím ještě neprozradím.
Po koordinaci s H12 je z pražského pohledu reálný termín někdy v druhé polovině listopadu. H12 má možnost i všední dny (ach ti profesoři), ale to my potulní histopatologové nikoli, dovolená je pryč a brát si na běh zdravotní volno - no nevím..., takže jedině nějaký víkendový den. Dej tedy vědět jaké datum by se ti hodilo na výlet s Hochy od Bobří řeky.


VS:
Tedy pánové ... slza se mi dere do oka. Ještě jsem nikdy neprozradil (VP možná ví), že mé mládí bylo prodchnuto skautingem a později klasickým trampinkem s vlastní T.O. Kanawake. Pak na kytaru na půdě dlouhá léta padal prach, až byla ztracena. Před dvěma měsíci hlavou probleskla myšlenka nákupu nové kytary ... a teď tohle !!!
Už se nemohu dočkat !!!

VP: To jsem rád, že akce byla Sudety kladně přijata. Tvé trampské období si samozřejmě pamatuji, Veverka starší, skoro celý maskovaný, odchází s kytarou (tehdy ještě nezaprášenou) do lesů, zatímco Veverka junior odchází s jabloneckou romskou komunitou sbírat první kuřácké zkušenosti.

H12:
Pánove... sedím ve vlaku z Ostravy a kanou mi slzy.. jen nevím jestli dojetí, nebo smíchu :-)
Moc se těším, Veverka Pražský je rozený organizátor! Asi jej při nejbližší příležitosti navrhnu za předsedu pražské (ultra) sekce...
Vezmu si s sebou i navigaci, ať se cvičím:)... Protože ... modří již vědí ...

VP:
Ano modří již vědí nebo alespoň tuší, ale skauti a gentlemani netrousí, tak prosím nechme Veverku seniora ještě v napětí.
Z pod junácké vlajky zdraví tč. nemaskovaný MVP aka Dřímal (ano opravdu má skautská přezdívka :-)

VS:
Dobré ráno.. tedy začíná to být pěkně napínavé. Vidím, že dnes budu muset vyrazit na nákup knihy: A.B Svojsík, Historie trampingu v Čechách. Doufám, že nějakou takovou vydal !! (přidáno dodatečně: nevydal!) Jo a v sobotu jsem sám doma, tak si musím trochu porovnat v knihovně všechny foglarovky. Abych se zase dostal trochu do obrazu.
Jj, senior se pomalu vylízal z chřipky, pes se mohl zbláznit radostí, když jsem s ním včera při venčení popoběhl asi 100 m. Myslel si, že už nikdy neuvidí les, ale teď mu svitla naděje... a ještě k tomu ta moje dětinská radost z připravované akce. Vyprávěl jsem manželce o nadcházejících plánech a dívala se na mě, jestli nepotřebuju jít na nějaký vyšetření ?? Klidně!
VS (alias Puk ve skautu - Kotouč mi už prostě zůstal, či Monarcha v T.O. - to byl medvěd z nějaké knihy o kanadské divočině) ... tak si vyberte.

H12:
Opět jsem po ránu zasažen a dojat... okolnosti způsobily, že cestuji metrem a tak hned reaguji...
Samé dobré a ještě lepší zprávy!!! VS už popobíhá, no to abych začal seriozně trénovat!!! Trasa navržená MVP, se velmi velmi kryla s mojí představou a pracovním návrhem a tak jen mohu zvolat ono pionýrské:)... Vždy připraven!!!
.... ano přátelé, já kulacký synek jsem trávil mládí v pionýrských oddílech, sice možná maskující v počátcích skauta, ale byl jsem pionýrem!!:)
Moje oddílová přezdívka Cikán ... vzhledem ke svému genotypu jsem netušil, odkud se vzala, posléze pochopil z textu tehdy popularní písně s refrénem... "kdo to byl??? cikán černý cikán":)
Ano, již moji spolužáci a učitelé oceňovali moji schopnost či štěstí se neočekávaně objevovat na místech a v situacích, které by do mě nikdo neřekl nebo kde mne nečekal:)... odchodem na studia jsem tuto přezdívku ztratil, abych se na mff uk stal "bleskem"... :) ... který jednu dobu měl i křestní jméno kulový:)..potvrzujícím onu vlastnost nečekaně něco způsobit či se někde objevit..
Přátelé, občerstvím svoji pamět, prolistuji Rychlé Šípy, naučím se ta správná zaklení, jako například.. jdi mi k šípku!, dej si placku na čelo a aby tě husa kopla!:)
tedy ultra zdar! veverkům zvlášť! z metra zdraví 12:), toho času hrdě nosící označení VN (Veverka Náhradní)

VP:
Vidím plantážnictvo, že vzpomínky na pionýrské doby ve vás vyvolávají samé pozitivní asociace. Jako kdyby jste nikdy nestáli u hrobu neznámého vojína (taky vám vždy přišlo divné, že je to vždycky vojín a nikdy ne aspoň desátník!) a ruka nad čelem vám nedřevěněla. Inu negativní vzpomínky a emoce s časem mizí.
Již se velmi těším do míst, kde losos táhne bílou peřejí, Ztracenka si zpívá píseň písní hulahůůů a Bratrstvo kočičí pracky kuje své zpropadené pikle.
Skvělé zprávy ze severu - Puk už pobíhá, zřejmě stáhl dobrý antivir, takže úspěšnou rekonvalescenci přeje oddělení patologie.

VP:
Pražská běžecká sekce kamarádů táborových ohňů Dřímal-Cikán pilně pracuje na listopadové trase pro VS-Puka - po stopách trampingu. Mohu snad prozradit pracovní název, který je "Tři řeky" a myslím, že pokud počasí dovolí bude to kvalitní, ideově hodnotná akce, hodna Foglarových hochů. Délka je cca 40km, aby to stálo za to.



VS:
TŘI ŘEKY ... to je tedy nádhera. Kilometráž vidím, že chlapská. Ale už trénuju ... zatím ještě občas ruším lesní ticho tuberáckým kašlem, ale za víkend konečně cca 20 km.
Takže Berounka, Vltava a Sázava (či opačně). Ještě když zakomponujete potok Kocábu s její Ascalonou a dalšími ... přemýšlím, jestli to běžet s usárnou a v kanadách :-)
P.S. Všechny foglarovky v knihovně jsem už srovnal.

VP:
No spíše to bude Velká řeka, Hadí řeka a Stará řeka, Zlatou řeku jsem po úvaze vyřadil, je už příliš přecivilizovaná, nedalo by se to hezky naplánovat. A už nevyzvídej Veverko, nebudeš pak překvapenej.. :-)

VP:
Blíží se nám naše říční akce, chlapci, - první možný termín je příští sobota, tedy 16.11. (jak to vidíte, já bych to preferoval, předpověď vypadá dobře). Protože auto jako dopravní prostředek vzhledem ke stylové čistotě je zapovězeno, lámu si hlavu, jak tu logistiku zajistit. Dopravně to problém není, ale abychom na cestu zpět nemuseli jet v mokrém běžeckém, bylo by pěkné mít v cíli civil. Je taky možné to váhově minimalizovat a nést si to každý s sebou v batůžku - opět v rámci stylové čistoty by to bylo namístě. Možná verze je, že by jste mi nějak v týdnu dopravili civil a já to transportoval do Dobřichovic (to ovšem pro VS znamená poštovní transfer.) Dejte vědět.

H12:
Vážení přátelé, milá veverkovic rodino!:)
Jsem velmi potěšen... Příští týden sice budu muset "maličko" vyjednávat s manželkou:), nejmilejším mým jasným slunéčkem:), která si neprozíravě(!!) nahlásila dovolenou na čtvrtek a pátek a včetně soboty chtěla někam jet..
Věřím, že se mi ji úspěšně podaří přesvědčit, že by si v sobotu chtěla "odpočinout" od dovolené a ode mne.. a že by bylo nejlépe, kdybych úplně zmizel z domu!:) .. a že zase v neděli někam vyrazíme:):)..
Dám obratem vědět, ale vidím to, zatím doufám, pozitivně.. soudím podle letu ptáků, předpovědi v rádiu a historické znalosti chování mojí nejmilejší, zřítelnice mých očí..:)
Co se týče oblečení... Samozřejmě nejstylovější je si to táhnout s sebou... a já se tomu vůbec nebráním... tedy pokud na mě nezbyde ještě kytara:)!!!.. jak rozhodnete, tak bude... vlak patří neoddělitelně k trampským výletům, také bych auto zavrhnul... dejte mi znát, ať se připravím!
V napjatém očekávání věcích příštích .. Cikán, aka 12:)

VP:
Dobrá, dobrá, plantážníci , termín tedy ještě necháme uzrát, až co na to Cikánova squaw, Jasné Slunéčko. Ať už to bude 16. nebo 23.11., timing bude obdobný.
Zahajujeme autobusem č.390 ze Smíchovského nádraží do Třebenic, který jede v  9:06, či v 11:06. Pavle, řekni, co lépe konvenuje s dopravou z LBC, komický převlek možný u nás, kde si můžeš event. nechat věci.
Na běh počítám 5-6 hodin, nějaké bloudění, dýmka míru, občerstvení a tak. Konec v Dobřichovicích, odtud vlakem zase na Smíchovské. Zatím je v procesu domluva s dobřichovickými kamarády ohledně možnosti sprchy a převleku, pokud by to nešlo, museli bychom si věci nést na zádech a umejt se v řece. S tím tedy zatím také počkám, až jak dopadne domácí diplomacie H12.

VS:
Tak koukám na autobusy ... navrhuji časnější zahájení akce (abychom pak nezatměli na trase nebo - lépe - v hospodě). Na ČM bych přijel v 7:35, přesun tedy stíhám v pohodě.  Jen musím popřemýšlet, co s tím oblečením...možná bych to převléknutí asi využil, čas by měl být. Dalšímu se přizpůsobím.
Honzo, kytaru ti beru ... dostaneš ji hned na nádraží, to abys neběžel moc rychle.
bratr Puk


H12:
Velmi se mi to libi!!!
Časnější je lepší.. přesně kvůli tmě na trati a možnosti sledovat ta "panoramata" :)...
Teda s tou kytarou:) nevím..:)... možná bychom si mohli půjčit u nějakého, jistě zažehnutého táborového ohně.. jsem ochoten nést sekyrku (malou) :)...
To mytí v řece.. ještě, že s námi neběží takový Machy:)... ten by hned prosazoval, že při umývání musíme přeplavat celou řeku..
Vidím, že každá další akce zvyšuje parametry k neuvěřitelným výšinám:).. Ovšem dopředu říkám, že proti Vašim akcím bude výběh na Karlštejn a Ameriku velmi civilní.. maximálně divoká prasata, souložící dvojice v automobilech.. opilí domorodci.. :).. ale nic jiného v portfoliu nemám..:)
Budu se těšit, zapůsobím na Slunéčko..
bratr Cikán, osada "tucet"

(Pokračování příště ... další komunikace bude jistě zajímavá, ale sejdeme se až na trase ...)

2 komentáře:

  1. Pratele .. Slovy.. TASS je zplnomocnen prohlasit...:)... bych chtel oznamit, ze strana, lid a RODINA:) .. ti vsichni mi dali duveru a tak se s radosti zucastnim toulek trampskou minulosti... Jen aby z tech 40km nebylo 80:)... Ja kdyz se toulam, tak to casto stoji za to..
    At zije siroka veverkovic rodina! At ziji sileni a blaznivi kamaradi! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Himbajs šuviks, to je ale skvělá zpráva, rodinná diplomacie dokonalá, svit Jasného Slunéčka nám ozáří okolí třech řek, osada divoké Veverky děkuje za uvolnění kamaráda Cikána. Howgh

      Vymazat